dissabte, de març 04, 2006

(Cançó d’amor al meu patit país)

El meu país
És el cap esclafat d’una formiga
És el deix sec d’una merda de ca
Són els collons encongits d’un penjat
O el suc que vessa del cony d’una amiga

El meu país
És el no-res disfressat de consigna
És el vent que quan bufa ja no esbat
Són els pets que les vaques fan al prat
O els porcs que brufen davall d’una alzina

El meu país
És el menstru incipient d’una fadrina
És el groguet que impregna els calçotets
O els mots perduts d’un poeta suïcida

El meu país
Són els calfreds d’una febre maligna
O els pits sulls d’una dida sens mugrons

El meu país
És un tumor, és un càncer que minva
Sens medicació

2 Comments:

Blogger Jaqme said...

El meu pais és taaan
petit...

7:03 p. m.  
Blogger Buk said...

Jajaja...Incendiari i lúcid com sempre, Dj Insel. Això emprenyarà a uns quants burgesos benestants d'ulls vidriosos i mig cecs.

8:27 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home