dimarts, de gener 24, 2006

  • -Imagina que m'adob
  • el volum de les mamelles
  • -Faràs por, filleta meva!
  • -És criteri indispensable
  • per fer feina de go-go.
  • -O de puta al casalot
  • dels padrins a la Portella.
  • -Saps que ho ets d'antiquada!
  • -I si en comptes de moblar-te
  • les voreres dels mugrons
  • te moblassis altres bandes
  • que resulten menys vistoses?
  • -No precís liposuccions.
  • -Vull dir bandes profitoses
  • com, per exemple, el cap.
  • -El meu nas és preciós,
  • les orelles són perfectes
  • i dels llavis no et vull dir
  • el que homes han 'ribat
  • fins i tot a proposar-me.
  • -No em referia a això.
  • -Em canvi de pentinat?
  • -Al final serà ben ver
  • que el millor és que t'operis
  • mamellum i cartutxeres,
  • que t'afaitis la cotorra,
  • que te compris molts condons
  • i et dediquis a la indústria
  • de la prostitució.
  • -Idó, no t'ho deia jo?
  • -Sí filleta, si que ho deies...
  • -Necessit uns sis mil euros,
  • que me'ls deixes ma mareta?
  • -Jas-ne dotze mil i et fas,
  • ja que hi ets, un bon lligat
  • a les trompes, no fos cas
  • que els teus gens et prosperessin.

5 Comments:

Blogger Jaqme said...

Saps que el teu blog és l'única cosa a tota la xarxa que em fa fer riallades davant la pantalla?

Això et converteix en un geni.

No som home de rialla fàcil.

6:44 p. m.  
Blogger Buk said...

Jajajaja....M'afageixo a la riallada general. Bona idea, incloure en el pac de l'operació de mamelles la lligadura de trompes, jajajaja

Salut
Buk

9:03 a. m.  
Blogger Amb cal·ligrafia tremolosa said...

Gràcies!
Ja sabeu que molt sovint l'humor és la màscara de la tragèdia.

1:01 p. m.  
Blogger Buk said...

Doncs si, dj insel. És aquest humor el que ens fa suportar la tragèdia. D'altre manera no hi hauria qui aguantés tot aquest merder.

Salut
Buk

1:11 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Gracies per bloc intiresny

4:44 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home